Tema: Re: Elektros nesamones
Autorius: MRT
Data: 2017-07-27 00:17:16

> Matuota realiai. Ir ne syki. Siaip buitiskai tariant-vienai fazei tenka tiek amperu, kiek variklio galia kw padauginta is 2.
>
> Paziurejau pagal formule, buitiskai skaiciuojant , nedaug teapsirikta -9,48A vs 10A

ok, man tikrai su tais integralais, rms'aic, kosfiais tikrai ne kazka..
o jei vienfazius 1,67kW paleisti tris po viena kiekvienai fazei,
tai kokia tada juose gausis apkrova tais amperais?

ar keistu situacija, jei imt koki buka
5kW sildytuva ir 3*1.67kW sildytuvus?

1667W/230V=7,25A
5000W/400V=12,50A

nu jo, tie 7,25 ir 12,50 kaip ir susiveda per 1,73, t.y. SQRT(3)..

Bet tarkim tesiant durnus klausimus.. kai trifazis kazkoks aparatas,
tai kiek ten tu amperu gaunasi ne tarp faziu,
o tarp nulio ir kiekvienos fazes? ne po tuos 12,5/1,73=7,25A?

PS. toj formulej 380V.. ne 230/400 dabar vietoj tu 220/380 buvusiu?

PSS. ne tik as grybauju:

Pavyzdžiui, suvirinimo aparatas, kurio galia 5 kW, gali būti ir
vienfazis, ir trifazis.

Taigi, jeigu jis vienfazis, tai jam reikia pusės* galios
ir pusės* srovės (apie 22 A). Veikdamas vieną valandą,
jis sunaudos 5 kWh elektros energijos.

* = turimo vienfazio 10kW ivado su teoriniu 43A saugikliu

Ttrifazis suvirinimo aparatas taip pat sunaudos tas pačias 5 kWh, tačiau
jam reikės tik 12,5 A, nes 5 000 W / 400 V = 12,5 A. Be to, naudodamas
visas tris fazes iš karto, jis tolygiai paima srovę iš kiekvienos fazės.

Jei 25A trifazis saugiklis, tai su suvirinimo aparatu 3faziu
kiek antroje fazej liko apmetu iki kirtiklio ismusimo?
25-12,5=12,5 ar 25-9,5=15,5 ar vistik 25-7,25=17,75A?