Tema: Re: Elektros nesamones
Autorius: Evaldas
Data: 2017-07-26 09:16:17
5kW trifazis kompresorius kiekviena faze apskrauna 7,2A. Tokios pacios
grubios skaiciavimo klaidos kaip ir "filadelfiju skiedaluose".

O kas ten dar straipsnyje negerai nezinau, nes tingejau skaityt. Tiesiog
tokiu straipniu nereikia skaityt. Niekam.
Mano asmenine nuomone eiliniams butiniam vartotojui trifazis ivadas nx
nereikalingas. T.y. kur kas geriau turet 25A vienfazi ivadini automata nei
trifazi 10A. Galia ta pati, taciau antruoju atveju jau sunkiai imanomas ir
vieno 2,4 kW arbatinuko ijungimas.