Tema: Re: del kubilo
Autorius: gopenzo
Data: 2017-07-14 14:47:59
tai vat, su grynai mediniu vargas su tuo perdžiūvimu. reikia pastoviai
laikyti vandenį. po žiemos išvis brinkint reikia belenkiek laiko.

dėl cirkuliacijos tai su išorine krosnele tokių problemų būt neturėtų,
nes ima iš apačios, išleidžia viršuje. savaimine cirkuliacija.

pas mane irgi buvo su vidine krosnele, tai laiks nuo laiko pamaišydavau,
o maudantis problemos kaip ir nėra, nes nuo žmonių viskas maišosi :) bet
jeigu dabar imčiau, tai tik su išorine.