Tema: Re: del kubilo
Autorius: gopenzo
Data: 2017-07-13 17:12:37
kubilas su plastikiniu įdeklu praktiškiau dėl higienos ir ilgaamžiškumo,
bet bent jau man labai ne fengshui. jeigu kišenė išneša, galima žiūrėti
kokios termomedienos ar šiaip egzotiško medžio, kurie pasak reklamų
džiūdami nesitraukia. galbūt galiam būtų imti su plastikiniu įdeklu, o
po to pasigamint kokias įdedamas sienas ir grindis, kad nesedėt ant
plastmasės. bet čia jau custom projektas kaunasi.

krosnelė tik išorinė, nes ji ir efektyvesnė ir neužima bereikalingos
vietos, tiesa, kainuoja kiek daugiau.

dėl visokių burbuliatorių - aš asmeniškai galvoju, kad nereikalingas
dalykas. papildomi pinigai, gedimų rizika ir panašiai. kiek teko
maudytis kubiluose su tokiais navarotais, praktiškai visur jie nebeveikė.

mes sodyboj turejom kubilą, senai, kai tik jie pradėjo rastis ant
Lietuvos. vienas labai geras tame kubile dalykas buvo, kad jo aukštis
buvo atrodo apie 1.5m. vienu žodžiu aukštis toks, kad sėdint viduje ant
suoliuko galva pasislepia už krašto. ko pasekoje sėdint šaltuoju metu
laiku į galvą nepučia vėjas. tiesa, kiek dabar žiūrinėjau tuos kubilus,
tokiu aukščių neradau. visi tokie, kad sėdint kraštas pasibaigia vos ne
ties pečiais. tai į šitą dalyką labai atkreipčiau dėmesį. nes sėdėt
kubile kai į galvą pučia ledinis vėjas, o kūnas kaista - nėra labai faina.

tiek minčių iš mano pusės :)