Tema: Re: del kubilo
Autorius: Svemar
Data: 2017-07-14 14:43:16
Sesuo sodyboj turi kubilą su vidine krosnele. Kuvilas medinis, tai kiek
tamsėja bei slidus tampa, o va išleidus per žiemą išdžiūva, tad pavasarį
daug hemorojaus brinkinant kad neleistų.
Vietos 4 pakanka, bet man ten trūksta cirkuliatoriaus, nes vanduo
sluoksniais kaista, tad šildant reik maišyt ir labai lengva peršildyt, o
va tada jau linksma.