Tema: Re: apie siltinima
Autorius: spakainas
Data: 2017-06-19 14:46:32
Nu čia pačiam spręst. Jei dar nesunku prieit užkišt tai gal ir verta. Na
ir reik žinot koks ten storis įstrižai šilumos izoliacijos gaunasi (per
kampą, kur rodykle parodžiau).
Šiaip tokie visokie kampai daug duoda prie bendrų šilumos nuostolių,
geriau mažiau ant sienų dėt, bet kampus sandariai ir kokybiškai apeit,
kad kur nors ciongas nesigautų. Šiluma viršun keliauja kaip ne kaip.