Tema: Re: apie siltinima
Autorius: mindau
Data: 2017-06-19 14:17:19
ten kur tu apvedei tai viskas aisku.. man klausimas, gal ir durnas aisku,
apie vieta kur oranziniai pazymejau.. ten dabar tarp putos ir difuzines
paliktas tarpas...
kiek ziuriu brezinius tarpas lyg ir nefiguruoja.. tai vat ir galvoju cia
verta del to jaudintis ar ne.

"spakainas"  wrote in message news:oi8bil$moq$1@trimpas.omnitel.net...

Nieko čia neaišku. Žodžiu, čia kur apvedžiau raudonai - oro tarpas?
Prikišt vatos ir tiek žinių.