Tema: Re: Q: apie siltinima
Autorius: spakainas
Data: 2017-06-19 13:51:35
Tai vata ten ar putplastis? Nes konstrukcija nuo to skirasi kardinaliai.
Vata laidi vandens garams, jai reikia vėdinamo tarpo, tuo pačiu ir vėjo
izoliacijos. Putplastis nelaidus, jam jokių tarpų nereik. Ar blogiau nuo
tarpo bus - sunku pasakyt, gal lengviau kokiem graužikam prieit? Reik
užsandarint gerai perimetru. Bet tada - nx tas tarpas? Reik dėt
groteles, kaip vatai, kad vėdintųsi. O tas irgi kainuoja. Žodžiu,
pinigai į balą be aiškios naudos, imho.
Nebent kažkas ten su kontrukcija priburta, įmesk mazgą.