Tema: Re: TVOROS LENTU TVIRTINIMAS
Autorius: waidasas
Data: 2017-06-02 22:49:25
Bandziau uzsisakyti situos 4,5 x 50mm
http://www.iskonta.lt/prekes/medsraigciai-varztai-ir-kt-/medvarzciai/ruspert-padengimas/fasadiniai-medvarzciai-ruspert-padengimu

, bet del to , kad pradejau neseniai naudotis DNB banku, nesugebu padaryt
pinigu pavedimo. Geda net sakyti :) Perdaug painu ten....  Esme tame , kad
dar nevelu mane atbaidyti nuo situ medvarzciu. Nors netikiu , jog sitie butu
labai nekokybiski. Pasirode nebloga ju kaina....

"Velnias"  wrote in message news:ogog63$b8p$1@trimpas.omnitel.net...

Tai pirk Essve ir bus tau laimė :) Kai sukau tvorą su jais, nesigailėjau nei
minutei tų papildomai išleistų eurų.

"waidasas"  wrote in message news:ogn3e2$ajk$2@trimpas.omnitel.net...

Norisi kuo maziau visokiu ceremoniju. Jei reiktu graizioti, tai jau tiekpat
uztruktu kaip vinimis kalti.  Tvirtinimo vietu pas mane minimum 1750. Kaip
ir nusprendziau pirkti terasinius medvarzcius....  Sakykim 1800vnt x 0,032ct
= 58e   Kaina tkrai ne kosmosas. Nereiks graizioti skyluciu, nieks neplis,
netrukines, nesuksiu galvos del tikslaus prikalimo ir t.t.  As kai esu
nemazas nervininkas, tai nemanau jog cia verta taupyti. :)

"Terpentinas"  wrote in message news:oglguu$sub$1@trimpas.omnitel.net...

2017-05-30 21:59, waidasas rašė:
> Atlikau maza eksperimenta. Prie lentos krasto (apie 3 cm nuo krasto)
> bandziau kalti ir sukti ivairius vinis ir medvarzcius. Viskas kas
> storiau uz 4 mm perskelia lenta. O kas apie 3mm puikiai sueina.
> Nebandziau tik terasiniu medvarzciu. Bet manau su jais problemu nebutu.
>
> "waidasas"  wrote in message news:oghva9$1i6$2@trimpas.omnitel.net...
>
> Sveiki. Vienas veikejas labai rekomenduoja tvoros lentas (25x150x2000mm)
> prie bruselio (50x50mm) kalti vinimis. Visu pirma tai zymiai pigiau ir
> garantuotai nenutrukines jie. Ar esat kazkas kalArba
> [...]

Prieš sukdamas medvaržtį visada pirma pragręžiu 3-4mm grąžtu.