Tema: Re: TVOROS LENTU TVIRTINIMAS
Autorius: waidasas
Data: 2017-05-30 07:25:37
As irgi bijau, kad prades trukineti tie medvarzciai. Esu suns voljero lentas
susukes su pigiausiais senukiniais VAGNER medvarsciais ir kolkas antri metai
laiko.  Na dar reiks pasidometi daugiau. Turiu nuojauta, kad lentos gali
atsokti ir tekti perkalineti vinis.
"Tomas"  wrote in message news:ogi9tt$8k2$1@trimpas.omnitel.net...

Medvarzciai 1992-ais buvo visishka egzotika tokiam reikalui, tuo tarpu
vinimis tvoras zhmones susikaldavo nuo neatmenamu laiku, ir nieko, gyveno,
laikydavo tos tvoros. Tuo tarpu kaimynas pernai pasidare nauja tvora ant
medvarzciu, vakar maciai tvarke - jau, keletui lenteliu medvarzciai nutruko.