Tema: Re: TVOROS LENTU TVIRTINIMAS
Autorius: Sail
Data: 2017-05-30 08:10:55
Jei pora metu atlaike, tai laikys ir toliau. Kurie varztai nusokineja, tie
per viena - du sezonus tai padaro.

Pas mane medines lentos savisriegiais i metala susuktos jau apie 12 metu.
Pries koki desimtmeti persukinejau nutrauktus varztus, tik per stipriai
neperverziau, ir nuo to laiko viskas ir stovi.