Tema: Re: Dažai sienoms ir luboms
Autorius: qwerty
Data: 2017-05-04 13:30:32
Bet tai dregme gal is konstrukciju eina? Idomus atvejis...
Siaip kaip ir sakiau - ne raketu mokslas. Elementaru - risiklis, uzpildai,
pigmentai, kiti priedai reguliuojantys dziuvima, issiliejima ir pan. Ir
viskas istirpe vandeny. Ant sienos vanduo isgaruoja, lieka dazu plevele.
Dazu kokybe (ir kaina) priklauso nuo komponentu kokybes (ir kiekybes) bei
kazkokio know how.

"Exo"  wrote in message news:oeev3l$nra$1@trimpas.omnitel.net...

Kreipiausi, tiksliau Hanneris kreipėsi, buvo atėję, sakė labai viskas gerai
ir aš nusišneku ir pas mane per drėgna... atėjo pavasaris langai atlapoti ir
ne per drėgna, o prie sienų šmutkės kaip lipo taip limpa...

Exo

"qwerty"  wrote in message news:oeeri6$i4l$1@trimpas.omnitel.net...

I Fluggeri kreipeisi? Nors kita vertus stebuklu nebuna. Ne raketu mokslas
tie dazai. Cia itarciau pagrindo paruosima. Gal kas sureagavo.

"Exo"  wrote in message news:oeemcs$bq6$1@trimpas.omnitel.net...

pas mane Flugeris, jau puse metų kaip išdažyta, prie sienų bile ką palik
bent keliom dienom - rasi prilipusį.... :(

Exo

"qwerty"  wrote in message news:oebvgf$g9s$1@trimpas.omnitel.net...

616 59400
muilas veik tikras