Tema: Re: Dažai sienoms ir luboms
Autorius: dz
Data: 2017-05-02 09:58:27
nu tai vivacolor ten beveik tas pats, pastaruju metu vis perku situos,
matiniai, gan gerai dengia ir tokie siek tiek atsparesni
http://www.vivacolor.lt/produktai/vivacolor-acrylate-matt-dazai

kita vertus jei lakstysi nakti su prozektoriais prie sienu, ar  sauleta
diena gaudysi beveik nematomus seselius ant sienu tai tada gal geriau duok
ka meistras nori, o jis nores tikurilos harmonio

"Saulius74901"  wrote in message news:oe965m$hno$1@trimpas.omnitel.net...

Reiklas prie dažymo po truputį artėja.
Kvadratų daug. Apdailininkai svaigsta apie Tikkurila.
Aš suprantu Jų norą dirbt labai gerom medžiagom, bet € tai mano.
Mano noras per daug neišlaidaut.

Gal yra kažkas +- draugiškesnis kišenei panašios kokybės?
Gal bent jau luboms brangiausių dažų nepirkt?