Tema: Re: Dažai sienoms ir luboms
Autorius: marukas
Data: 2017-05-02 09:36:18
Jei vis tik nuspręsi imti Tikkurila, tai eik pas Himeja, normaliai
pakalbėjus duoda geresnę kainą nei senukuose su visom nuolaidom. Aš namie
dažiau su Fluger, bet šitie gal dar brangesni. Anyway, skaitau, kad sienom
reikia gerų dažų, ypač jei yra vaikų :) Nors čia aišku nuo požiūrio
priklauso, vieni vaikšto kiekviena savaitę su skuduriuku ir valo sienas,
kiti gyvena ilgai ir laimingai su išterliotom sienom :)

"Saulius74901"  wrote in message news:oe965m$hno$1@trimpas.omnitel.net...

Reiklas prie dažymo po truputį artėja.
Kvadratų daug. Apdailininkai svaigsta apie Tikkurila.
Aš suprantu Jų norą dirbt labai gerom medžiagom, bet € tai mano.
Mano noras per daug neišlaidaut.

Gal yra kažkas +- draugiškesnis kišenei panašios kokybės?
Gal bent jau luboms brangiausių dažų nepirkt?