Tema: Re: Dujos ar oras-vanduo?
Autorius: spakainas
Data: 2017-04-13 16:50:39
Šita vieta įdomi. Ir kaip šiaip - normaliai? Diskomforto nebuvo kad
grindys šaltos? Man kažkaip įtartinai atrodo, nes šaltas oras juk
apačioj būna, tai teoriškai nelabai ten jis turėtų maišytis - galvai
vistiek bus karšta, nors kojos jau kaip ir šals. Ne veltui kondyškes
palubėj kabina, kad šaltas oras krisdamas žemyn maišytųsi. Įdomu kaip
ten su kokiais mažais vaikais, nes vasarą pvz ant plytelių tai žiauriai
šalta, reik šlepečių jei grindys plytelės.