Tema: Re: Dujos ar oras-vanduo?
Autorius: ablasiejus
Data: 2017-04-11 20:05:50
as jau buvau rases, kad popieriaus atsiperkamumas A vs. B - 8m.
Medziagos, skaiciavome su konstruktoriumi - 20metu. Vel, A vs. B.
jei skolinti pinigai- viska is 2x.
Per 20 jau namas bus pasenes visaip kaip.
manau, kad derybininkai nesuprato, ant ko rasosi.

Rastinukai gi nebuvo populiarus kaip gyvenamieji namai LT, kazin ar tai
itakojo.

---