Tema: Re: Dujos ar oras-vanduo?
Autorius: spakainas
Data: 2017-04-11 12:27:30
Kitaip tariant gerai čia sustūmė su ta A klase ministerija, vien
vertinimo+sertifikavimo popierius (!) įvertinus galėtum nemokamai
šildytis kokius 5 metus turbūt :D Čia neskaičiuojant papildomų kaštų
medžiagoms ir įrengimui.
Man vabše įdomu kaip pvz dabar visi tie rąstinių gamintojai gyvena. Kaip
supratau liko tik pirtys ir sandėliukai, nes A klasės su rąstiniu
negausi nei pro kur, jei papildomai nešiltinsi.