Tema: Re: Medvarsciai
Autorius: Salas
Data: 2017-04-07 14:27:25
Na as su gera nuolaida gaunu, todel man apsimoka.
Pavesines grindis susukau su paprasciausiai samariezais, jau 4 metai
laiko. Keletas gal ir nuktruko, bet problemos dideles tame nematau.
Kaip suprantu skirtumas tarp geltonu ir baltu yra tik spalvoje. Kuri
graziau dera.
O kodel tu skirtu gipsui negalima naudoti dirbant su medziu ? Nes kaina
ju tai 2x pigesne.