Tema: Re: Medvarsciai
Autorius: Arj
Data: 2017-04-07 11:53:42
btw, apie klojinius betonavimui - teko tokius daryt, su senukiniais
pigausiais medvarsciais, pagrinde 45-50*4.5 ir 90*5, scenarijus - vietoj
susukti juostiniai pamatai ir rankytem uzmaisytas/uzpiltas betonas, tai
betono uzpylima visi medvarsciai atlaike, bet kai po 2sav. ardziau
klojinius - tai kas antro medvarstis trukes ar luzdavo/trukdavo issukant,
tinkamu "antriniam panaudojimui" - neperdaugiausia, o jei dar atmest tuos
kuriuoms geltona danga "nusitrindavo" - tai principe visi vienkartiniai
gavosi.
Zodziu laikinam darbui - pilnai tinka, rimtesniam ziureciau kazka geriau.
Saip siulau rinktis su torx galvutie, tuos ir maloniau sukti, ir jie daznau
rimtesni buna, kad ir tuose paciuose senukuose.

"ravikas"  parašė naujienų news:oc7db4$nvg$1@trimpas.omnitel.net...

esu nulaužęs kelias galvas, dažniausiai po n-tojo sukimo/išsukimo. Bet
šiai super, susukau betonavimui lentas, paskui išardęs tais pačiais
karkasą. "senukinių" kiek esu pirkęs tai nx, nemoku su jais aš dirbti :D
sunku įsukti su kryžminėmis galvomis, jeigu dar priėjimas prastas tai
kankynė. Kai reikia išsukti tai vargo vakarienė, taip ir mėtosi tos
dėžės, gal kokiems inkilams kada nors susinaudos.