Tema: Re: Medvarsciai
Autorius: qwerty
Data: 2017-04-07 12:17:21
Su medis/metalas minejau yra niuansu. Sukta veikiausiai buvo 4,8mm storio.
Sio diametro jis yra silpnokas ir prastai dziovintos medienos gali
nelaikyti. Reiketu rinktis 5,5mm arba 6,3mm. Tačiau 5,5mm metalo grežimo
storis yra nuo 3mm.

Su medis/medis problemu nera jei parenkamas teisingas storis ir metalas. Pvz
kietmedziui siulyciau tik nerudijanti pliena.

"VaidasB"  wrote in message news:oc7ilt$th4$1@trimpas.omnitel.net...

essve corrseal medis - metalas. 5mm storio. lenta berods 25mm. sukta po
du varžtus į stulpą. Stulpai kas 2m, vartuose kas 1m. Nutrūksta lygiai
prie stulpo. Vartai stumdomi, turbūt nuo vibracijos trūksta, nes vis ne
pusė varžtų nulakstė.
Galvoju sukti papildomą lentą prie stulpo statmenai ir lentas tvirtint į
medį. nežinau ar padės.