Tema: Re: Re:Grindinis ?ildymas -nesyla vienas konturas
Autorius: svyt
Data: 2016-12-07 09:30:11
Tik man atrodo kad bute absoliutaus tikslumo nereikia, beto,
 virtuvej jei verdama jojbir taip silta, reguliuociau daugiau
 pagal pojucius.
jei ziaurus disbalansas tai ir ranka jausis kuris
 vamzdis karsciausias. O tas infraredinis termometras ebejui 10
 euru, geras daiktas rekomenduoju. Dabartiniai nebeturi tu trukumu
 kur levas rase, kad juoda pavirsiu rodo siltesni nei balta ar
 veidrodi, man rodo ta pati, nu +/- ribose, nes kambary vienodos
 temperaturos apskritai nera, prie lubu ir prie zemes skirtumas
 keli laipsniai visad.

--

bmw e39/ 525d

----Android NewsGroup Reader----