Tema: Re: Re:Grindinis ?ildymas -nesyla vienas konturas
Autorius: linaszab
Data: 2016-12-05 20:36:14
Imonej kur dirbu turim bekontakti termometra ar kaip jis ten
 vadinasi, toks kaip pistoletas. Tai pradzioj atsuki visas
 atsakas, palauki kelias dienas kad nusistovetu temp, o tada
 pradedi zaisti. Matuodavau kiekvienos sakos gryztama vamzdelio
 temp ir kuris karsciausias prisuku, lauki para ir vel matuoji,
 per savaite isbalansavau, gryzdavo is visu vienodos temp. Bet
 prisuku po labai nedaug, po keliu dienu pamatai rezultata tai
 jauciasi kiek prisukimas duoda efekto.

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/