Tema: Re: Re:Grindinis ?ildymas -nesyla vienas konturas
Autorius: Kurtas
Data: 2016-12-05 16:40:56
su kuo ir kaip matavai?

"linaszab"  parašė naujienų news:o23o15$5r8$1@trimpas.omnitel.net...

As reguliavau matuodamas gryztamas temperaturas, prisukineji
atsakas per kurias gryzta karstesnis tol kol visur suaivienodina,
bet tas mano rrguliavimas uztruko gera savaite, pasuki ir matuoji
jau tik kita diena ir vel pasuki truputi ir lauki... Bet dabar
viskas ciki

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/