Tema: Re: Granulis katilas?
Autorius: marius mills
Data: 2016-11-30 20:03:54
Sunku pasakyti, ko labiau nerekomenduoju - katilo gamintojo ar
 atstovo/pardavėjo. Pardavėjui turbūt aš atrodžiau priekabus
 klientas, todėl nematė reikalo kreipti dėmesį į mano emailus. Ir
 tai su įmantria ironija pasakė po pakartotino kreipimosi.
 O katilo eksploatacijoje išlenda įvairių trūkumų, kurie
 nereikšmingi pardavėjui, bet neramina mane kaip pirkėją. Bei
 nesinori jų turėti per garantinį laikotarpį. Nes kyla mintys, o
 kas gi laukia po garantinio? Nors, kai perdegė kaitinimo
 elementas, patikėjo žodžiu ir atsiuntė dalį jau kitą dieną.
 Pasikeičiau pats. Katilas Laminox hidra 13.

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/