Tema: Re:Granulis katilas?
Autorius: marius mills
Data: 2016-11-27 21:26:17
Uošviai jau ketvirtus metus šildysis biawar pellux 200. šildomo
 ploto apie 100 m2. Namas nešiltintas. Sunaudoja iki 5t granulių.
 Kartą pastreikavo katilas, bet pakrapščiau - kol kas veikia.
 Katilas man patinka. Su uošvio "priežiūra" nestreikuodavo.
 Uošviui daiktas turi dirbti, o ne būti prižiūrimas. Pradžioje tik
 granules pildavo. Po pastreikavimo, perskaitė instrukciją ir
 daugmaž laikosi.
Pas mane 117 m2. pernai sukūrinau ķažkur 2,5t granulių. Katilo
 pavadinimo nerašysiu, nes nerekomenduoju.
Granules perkame su uošviais susimetę birželio/liepos mėn. šiemet
 pigiau
buvo 145 eur/t ķažkur + pristatymas.

biawaras įsigytas čia už amžinai akcijinę kainą, tik be touch:

https://www.jaukurai.lt/lt/katalogas/granulinis-katilas-nibe-biaw
ar/pellux-200-touch-20-kw-su-300l-bunkeriu/
--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/