Tema: Re: Granulis katilas?
Autorius: st
Data: 2016-11-28 11:59:16
tai su akumuliacine ka siulai daryt? gesint katila kelis kart? kaip jinai
pades mano situacijoj?
malkinio peciaus ok, jinai pades, kuo pades granuliniam? jei jis pats, kai
reikia, nueina I budejima, ir palaiko degima tik kad neuzgestu.

"Sail"  parašė naujienų news:o1gu48$260$1@trimpas.omnitel.net...

Tiesiog sutaupei ant akumuliacines talpos, ir turi ka turi. Nors siaip
granuliniam akumuliacines talpos nereikia, nes jie kaip taisykle neblogai
tvarkosi su mazu galingumu.

Isidetum akumuliacine, kad ir nelabai didele, ir pamirstum didele dali
kurenimo nepatogumu.

Nors variantas su centriniu irgi nera blogas.