Tema: Re: termosas
Autorius: karolis
Data: 2016-11-30 16:27:13
beje, mano Esbit buvo su dviem kamsciais, tikrinai su abiem?

"karolis"  parašė naujienų news:o1mnhm$lm8$1@trimpas.omnitel.net...

patikrink ar per kamsti neleidzia silumos, su Esbit man papuole brokas,
pakeite i kita
kuris Esbit modelis naudojamas?

"shadow"  parašė naujienų news:o1lo1h$45h$1@trimpas.omnitel.net...

"niekas"  parašė > dabar turiu pora stenlej, tai jei tingiu anksti keltis is
ryto,
pasidarau kava vakare.
Naudoju apie pietus miske medzioklej/zvejyboj, - kava KARSTA

    -na nzn...
Tiek esbit,tiek aladdin man pasirode tik siek tiek geresni uz pries tai
buvusius 5-6 du-tris kart pigesnius kitaicus.
6 ryto pripilu kavos;apie 9-10val viskas gerai;per pietus -dar puse
velnio,obettaciau apie 17val-vos siltas birzgalas.
Ir tai su salyga,jog nesu ypac karstu gerimu megejas.
Is pradziu maniau,jog tai itakoja daznas (3ias!) termoso atidarymas :) ,bet
paaiskejo,jog pripylus gerimo vakare (18-19 val) ir ne kart neatidarius-6
ryto rezultatas tp-vos siltas birzgaliukas