Tema: Re: termosas
Autorius: sharkius
Data: 2016-11-29 23:45:03
"Lapinas" <VKH710@gmail.com> Wrote in message:
> Stanley - nieko gero. Esbit nebandes, bet Stanley, tai eilinis kinas: po 3 val. rasi kava dar silta, bet ne daugiau.

Neshk i garantini ten pakeis i veikianti. Maniskiam jei
 ryte
uzpili is ciajnyko, ir visa diena saltoj masinoj ziema
 pralaikai, tai vakare dar lupas iskart apsiplikysi. Siaip kita
 ryta arbata dar perkarsta buna kad tiesiai is kakliuko gert.
 Naudoju beveiik kasdien jau keli metai, tiesa besivoliodamas
 masinoj po sedyne buvo issihermetines ir nebelaike karscio, bet
 pakeite kaipgarantini be atsikalbinejimu

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/