Tema: Re:termosas
Autorius: news
Data: 2016-11-30 08:13:27
Turiu bergoff akcijinius. Tai vienas laiko siluma super. Kita
 diena dar karstas islieka. Kitas sugedo po 1 metu.

Dar stanley buvau gaves dovanu tai nuo pirmos dienos tik rankom
 sildytis tiko.
Tad manau jei ne brokuotas ir bet koks kinas gerai turi laikyti.

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/