Tema: Re: LED vs hologenai
Autorius: Quicker
Data: 2009-06-03 09:12:27
pow wrote:
> primetam kambario dydis pvz: 6m x 3m, kambari butu 6 lemputes.. pakaktu
> tokiu 7w ?

Pas mane i miegamaji panasaus dudzio suplanuota 6 x 3W LED'ai. Vizualiai
primetus - pakanka (lengva prieblanda - juk miegamasis), bet virs lovos
dar 3 x 3W LED'ai "skaitymui"/"deko" ir kitam kambario gale 18W
liuminescensine virs veidrodzio (is bedos galima butu naudoti kaip
papildoma apsvietima, jei jau truktu sviesos).

6 x 7W turetu pakakti normaliam gyvenamajam kambariui (pas mane 15 x
3W), bet cia viskas priklauso nuo skonio. Man patinka prieblanda. Jei
megsti sklaidyta ir stipru apsvietima, tai apskritai siulau atsisakyti
tiek LED'u, tiek halogenu ir naudoti ilgas liuminescensines lempas su
el.balastais.