Tema: Re: LED vs hologenai
Autorius: Terpentinas
Data: 2009-06-03 08:57:42
Ledai sviecia labai gerai, paziurek kaip BNV sviecia juosteles. Bet kol kas
LED geriausia naudoti nedarbo zonose (iejimuose, kiemo apsvietimui,
laiptams, dekoracijoms) is tikro jie valgo labai mazai, bet jaukumo
nesuteikia. Pas mane iejimas apsviestas 7 ledais po 3w tai sviecia labai
gerai, gali laikrasti skaityti.