Tema: Re: LED vs hologenai
Autorius: Vytautas
Data: 2009-06-02 19:21:26
realiai tai manau neuzteks tokiu. nes tos 5 w plataus kampo svies realiai
kaip kokia 40 w kaitrine lepute. kita dalykas - buvau nusipirkes
http://www.lemona.lt/index.php?page=item&i_id=76575 atrode nieko. pajungiau
vietoj halogeno tai nieko buvo, kita diena jis geso geso, o pati lepute buvo
tiek ikaitusi kad issilyde. siaip vedinimuisi vietos apsciau, nes virs
leputes beveik nieko nebuvo (20cm nuo lemputes sudetos juodgrindys su 4-5 cm
tarpauis
)