Tema: Re: virtuvės kaina
Autorius: eimaz
Data: 2016-08-27 22:13:34
bandžiau kažko protingo paklaust, bet tik po to perskaičiau tavo post'ą apie
kotedžiukus :) tikrai tau pritariu, kad tie kotedžai neverti daugiau 68k lt!
:) tu dar šiek tiek lukterk ir tu juos tikrai įpirksi :)

"fenix@h"  parašė naujienų news:npkvr5$rur$1@trimpas.omnitel.net...

2016.08.24 23:18, eimaz rašė:
> 5000Eur už virtuvę su technika čia yra labai daug? man prieš 6 metus
> gavosi ~20k lt ir tai pasirodė labai normali kaina. baldai vs technika
> gavosi kažkur 50/50. gal technika kokiu 1k Lt brangiau.

pries 6 metus banku paskolos atsidare, dar dabar algos iki tu metu lygio
nepakile

---