Tema: Re: virtuvės kaina
Autorius: eimaz
Data: 2016-08-27 22:06:31
o pagal tave 750Eur/m ne tuščias pasisakymas? kas bl per norma virtuvę
matuoti metrais? kelk projektą ir klausk ar tai normali kaina, o ne "eee,
kokios dabar metro kainos vaikšto?"

"Ablasiejus"  parašė naujienų news:nplpfb$as$1@trimpas.omnitel.net...

tuscias pasisakymas.
20k lt uz viena virtuve gali buti daug, 20k eur uz kitokio tipo virtuve -
tik 1m teiseis.

---