Tema: Re: virtuvės kaina
Autorius: bzik
Data: 2016-08-25 09:24:52
vokiškos plokštės, su pvc kantais ir normalia furnitūra tikrai kokybiškai
dirbančioje įmonėje individualaus projekto bėginis metras su montavimo
darbais (be technikos, nes tai gali kainuot labai skirtingai) prieš 15m
kainavo apie €300.
Jei daug stalčių, visokio ištraukiamos spintos ir pan, patraukdavo iki €400.
Garažiniai perpus pigiau.
Prieš 8m. už beveik 10m apatinio užstatymo ir 3,5m pakabinamų sumokėjau
grubiai €2000. Per naudojimo laiką jokių priekaištų neišlindo. Vienintelis
neatlaikęs dalykas - indaplovės durelių kantas atšoko. Bet kai kartą dienoj
plaunama, tai dažniausiai darinėjama vieta, greta drėgmės šaltinio. Tik
žmonai kliūna plokštės fasadai ir vis užsimena apie upgrade į Provanso
stilių :) Bijau, kad pirkinio suma nedžiugins.

"Dainiushas"  wrote in message news:npm1uh$3j3$2@trimpas.omnitel.net...

nu bbž, man litais 4.5m kainavo 10kLt, tai nelabai sugalvoju ką
prisimeni :).