Tema: Re: Filtras hidroforui
Autorius: Evaldas
Data: 2016-08-22 13:51:19
"skaitytojas" <arunasz@istrintizebra.lt> wrote in message news:npea87$23r$1@trimpas.omnitel.net...
> Pas mane pasibaigus vandeniui šulinyje hidroforas daugiau nei para
> tuščias veikė ir nieko, nesudegė. Bet pompos darbo ratas matyt
> pasigadino kiek, nes po to talpos užpildymui daugiau kažkiek laiko sugaišta.

O jis ir neturejo sudegt, ko jam sudegt? Darbo ratui irgi px, paventiliavo ora ir tiek, o va rieboksliams pzdc. jei dar ne dabar tai jau greitai...
Pilni skelbimai naudotu hidroforu su varvanciais rieboksliais. Net ir visai nauju. Siaip jau pasikeist rieboksli ner kas veikt, bet kai dabar aplinkui visi programuotojai - dizaineriai tai...sitiems biski sudetinga...