Tema: Re: Filtras hidroforui
Autorius: skaitytojas
Data: 2016-08-22 10:39:51
na jei jo nesigirdi, tai gal ir pofig. Pas mane jis labai girdisi, nes
stovi katilinėje, tai ir galvoju, kad užknistų jei veiktų ilgai, maža
to, o jei tuo metu norėtum naudoti vandenį, tai ką, iš krano, kaip iš
nosies?
Pas mane pasibaigus vandeniui šulinyje hidroforas daugiau nei para
tuščias veikė ir nieko, nesudegė. Bet pompos darbo ratas matyt
pasigadino kiek, nes po to talpos užpildymui daugiau kažkiek laiko sugaišta.