Tema: Re: Filtras hidroforui
Autorius: skaitytojas
Data: 2016-08-17 17:00:48
pas mane vanduo is sulinio, prie hidroforo stovi elementarus tinklinis
filtras stiklinaites dydzio, per pora metu niekas dar neuzsikimso.
Tiesa, filtras gali stoveti ir ant paemimo vamzdzio sulinyje. Kiek
maciau yra dvieju tipu atbuliniai voztuvai suliniui: Vienas su tinkliniu
filtriuku (kuri aman po metu teko keisti, nes pradejo leisti vandeni
atgal i sulini)
http://www.vedrana.lt/images/default/source/products/4/_atbulinis_voztuvas_34_su_filtru_kaina-i-4-d-2.jpg,
o kitas variantas
https://www.jaukurai.lt/cache/images/299348750ed1ab62f161c19728769e9f.png
be jokiu plastmasiniu detaliu (patikimesnis) su skylemis, per kurias
smelis jau tikrai papultu. Bet siaip, jei ten niekas su kastuvu sulinyje
nemakaluoja tai is kur ten smelis.