Tema: Re: Jakuza lauke terasoje.
Autorius: Rytis
Data: 2009-05-28 10:11:37
 "Linas Petkevičius" <linas@NENENEinfonova.lt> wrote in message
news:gvlaf1$qep$1@trimpas.omnitel.net...
> Sveiki,
> Isivaizduoju, kad I zene ikasienti nelabai galima, nes sugedus kam nors ar
> uzsikishus - kapec.

Tikra netiesa. Reikia tinkamai paruosti pagrinda ir kad butu galimybe
patekti prie irenginiu (prieduobe ir pan.)
> Ir kaip ziema - nepareis man visa aparatura ? Ar uzteks su kokiu brezentu
> uztraukt ir viskas ? Išvis - buna, kad musu klimato salygomis tokie
> dzakuziai lauke stovi ?

Stovi ir ne tik tokiomis salygomis. Turi buti apsauga nuo salcio. O jei
nenaudosi ziemos metu, reikia pasalinti visa vandeni is vamzdziu,
atlaisvinti visus isardomus sujungimus (amerikonus) ir t.t. Siaip dangciai
buna original su spec danga ir apsiltinti kad butu minimalus silumos
praradimo nuostoliai.

Ne viena desimti esam pastate (tik kito gamintojo) ir tai tikrai daug geriau
atrodo nei numestas kazkur ant terasos su apdaila. Jei reikia konsultacijos
kreipkis pabandysiu pagelbeti
rytisetasvajoniu-projektaitaskaslt arba i rageli 60126262