Tema: Re: Jakuza lauke terasoje.
Autorius: Quicker
Data: 2009-05-28 09:31:38
Iskart sakau, kad patirties tame neturiu, bet buvau labai susidomejes ir
perskaiciau visa supermamu foruma ta tema. Isvada, kad ne tik lauke, bet
ir namie ten viskas taip kemsasi ir infekuojasi, kad reikia vos ne
kasdien valyt ir pilt chemikalus tik tam, kad tas daiktas stovetu ir
neuzsikistu visi tie purkstukai... O turint omeny, kad statyti planuoji
lauke, tai pats pagalvok. Geriau jau tom paciom supermamom pasiulyti uz
puse kainos, IMHO :)