Tema: Re: Jakuza lauke terasoje.
Autorius: Rytis
Data: 2009-05-28 10:03:20
Tikrai netiesa pasakoji, uztenka karta i savaite kaip ir normaliame baseine
sureguliuoti sarminguma, sudozuoti dezinfekcijai naudojamus chemikalus
(Chlora ar broma ar deguoni) ir apipilti krastus algicidu. Pats turiu tai
vargo min, aisku as jais ir prekiauju (ne jakuzzi) tad biski daugiau
praktikos turiu ;)