Tema: Re: Q:kokia akmens vatos kaina?
Autorius: ND
Data: 2009-01-29 09:10:23
tavo iskeltos problemos del energetiku savivales negincitinos. labai
noretusi tiketi, kad energetikos ministerijos ikurimas, zingsnis i tu
problemu sprendima, pasipriesinimas sios ministerijos kurimui buvo
milziniskas, su labai juokingais argumentais, nesunku yra suprasti is kieno
puses. dirbti siai ministerijai bus taip pat sunku, kaip kitai ministerijai
griauti nelegalias statybas, bet tai blyn, kazka daryti reikia, pats
blogiausias dalykas yra nieko nedaryti. gal dabar butent tas momentas kai
galima ispardyt uzpakalius silumininkams, dujininkams, spekulentams,
klerkams, vagims, kurie dabar dreba kaip niekad ir pasiulyti galu gale
kazkokia nauja krypti