Tema: Re: Q:kokia akmens vatos kaina?
Autorius: dalius
Data: 2009-01-29 01:19:40
Palauk, renovacija su ta potekste kad sildymas pigesnis bus ar kaip?
Jei pries renovacija 500 ir po renovacijos 500, tai sunkiai izvelgiu
renovacijos logika. Ar tu nori visus blokinukus perdazyti ir pasodinti
krumelius tik del to kad "graziau atrodytu"?? Ir dar krizes salygom?
O jei turi galvoje 500 jau kartu su paskola, tai sitaip dazniausiai
nebuna. Dazniausiai su paskola tenka moketi daugiau, nes paskola moki
visus metus.
Ne visi NT prekyba uzsiima ir dauguma gyventoju butu parduoti
nesiruosia, todel tas vertes padidejimas "iki lemputes". Apie ateities
kartas... Perspektyvus ateities jaunimas nores gyventi blokuose (kad ir
renovuotuose)?? Abejoju.
Man atrodo kad dabar daug perspektyviau butu dujininku ir siluminininku
atkatus patvarkyti, gal net atsisakyti visu dujotekanu, ir jei visi
mokes pigiau, vadinasi visiems liks daugiau pinigu. Tai gal ir tas
sildymas nebebus toks brangus. Nes dabar kaip lopus legaliai apiplesia,
o kad nebruzdetume pameta renovacijos ideja.. Nu ir kas.. Kai visi
renovuosis, pakels kainas "del sumazejusio vartojimo".
Jei otkatus apkarpys, tada gal ir renovacija apsimoketu.. Ziuresim ar
Kubilius tikrai kazka darys, zadejo.

on 2009.01.28, ND supposed :