Tema: Re: Q:kokia akmens vatos kaina?
Autorius: dalius
Data: 2009-01-29 08:35:48
Ne tik rusu, bet ir lietuvisku energetiku niekas nenori serti. Jei jau
valstybe nori atlaisvinti milijonus, reikia daryti kad mums
vartotojams, t.y. tie kuriems turetu rupetu stengtis juos atlaisvinti,
butu ekonomine NAUDA per sumazejusias kainas. Nes kam man stengtis
"kazkam atlaisvinti milijonus"? As geriau sedesiu ir pilva isvertes alu
gersiu jei naudos nera.
O tam reikia panaikinti kainos didejima "del sumazejusios
realizacijos". Kur matai cia  logika kai sakoma kad silumos imones
patiria 120mln nuostoliu (VE teigia kad tiek nuostoliu turi). Jei tiek
nuostoliu - jie turetu buti suinteresuoti mazinti vartotoju, mazinti
nuostolius. Taciau taip nera. Jie suinteresuoti nuostolius tik didinti.
Ir dar.. blyn mokam uz dujas daugiausia europoje. Tai gal nuo cia
reikia pradeti?
Todel siandieniniu istatymu ir situacijos kontekste as renovacijos
nauda netikiu. Ji atnestu naudos tik statybininkams ir bankininkams.
Kad kazkas patiketu, turi buti pirmiausia pakeisti istatymai, pakeistas
silumos istatymas, pradeti kontroliuoti dujininkai, o tada pamatysi
pats - renovacija isibeges kaip paselusi net be valstybes skatinimo.

Makauskas Vidas submitted this idea :