Tema: Re: skalbenke neuzdaro isleidimo voztuvo
Autorius: eimaz
Data: 2014-06-26 15:51:42
pas mane kanalizacija sienoje, kokių 50cm nuo grindų. vandens išbėgimas iš
skalbiankės - aukščiausiam skalbimo mašinos taške. tai ar man reikia naudoti
tą lenktą detalę ar ne? nes dabar išbėgimo šlanga nusileidžia iki žemės ir
pakylą iki kanalizacijos pajuingimo sienoje kokių 50cm.

wrote in message news:loh0i8$tr1$1@trimpas.omnitel.net...

Lenkta detale ne varguoliskas variantas, o sprendimo variantas, kai
skalbykles kanalizacija yra padaryta grindyse. Tada kabini isleidimo zarna
ant tos lenktos detales, o jos gala ikisi i kanalizacijos vamzdi...