Tema: Re: skalbenke neuzdaro isleidimo voztuvo
Autorius: eimaz
Data: 2014-06-25 17:30:40
pas mane irgi buvo kažkoks lenktas plastikas skalbiankės komplekte, toks
kaip žarnai pritvirtinti, bet aš jo taip ir nepanaudojau, gal jis tam
reikalui ir skirtas? bet pas mane vandens išbėgimas padarytas skalbiankės
pačiame viršuje, tai jau kaip ir nereikia tos šlangos papildomai iškelti?

"Laimis"  wrote in message news:loelbg$n15$1@trimpas.omnitel.net...

Slanga turi buti  pakelta buti auksciau vandens lygio skalbiankeje, tada
neisbegines. Isivaizduok kad prijungi slanga prie statines apacios : norint
kad vanduo savaime pro ją nebegtu,  dalis jos turi buti pakelta auksciau
vandens lygio. Kaip ir sakiau - skalbiankeje jokio uzdarymo voztuvo gali ir
nebuti, tiesiog tas pats "backos" principas - slanga turi buti pakelta, tada
neveikiant siurbliui pro ja neisbega.