Tema: Re: skalbenke neuzdaro isleidimo voztuvo
Autorius: S54
Data: 2014-06-26 14:47:46
jungiama i kanalizacija SU ISKELIMU IKI TAM TIKRO LYGIO,
kad graziai eitu galima ir ta plasmasini puslanki panaudoti.

"skaitytojas"  wrote in message news:lognh4$lt9$1@trimpas.omnitel.net...

ta lenkta detale skirta pakabinti slanga ant vonios krasto. Bet
tai yra varguoliskas pajungimo variantas, nes normaliu atveju
jungiama tiesiai i kanalizacija be jokiu iskelimu iki kazkokio
lygio.