Tema: Re: tvoros pamatas
Autorius: S54
Data: 2014-06-26 14:22:07
vamzdis centre, tai lenkimui ne ka padeda, bet is kur ten lenkimo jegos ?
armatura reikalinga horizontaliam pamatui kad neluzinetu judant gruntui, o
vamzdzio ibetonavimui i zeme dar det armatura ???

"Darius-B"  wrote in message news:loclak$gqm$1@trimpas.omnitel.net...

As i kiekviena poli ileidau 4 vnt armaturos. Kiti tik tvoros vamzdi
ileidzia, bet abejojiu ar vamzdis gali dirbti taip kaip armatura.

"Leon'"  wrote in message news:lockgi$gct$1@trimpas.omnitel.net...

o armatura leidote salia stulpo ir surisinejote su pamato armatura?