Tema: Re: tvoros pamatas
Autorius: Darius-B
Data: 2014-06-24 23:32:46
Tai cia viskas kaip ir su namo pamatu. Poliai >1.2m, polistirenas tik po
pamatuku, kad "nelauzytu".
Poliaus armatura "susirisa" su pamatuko armatura.
Horizontaliai keturios armaturos. Plotis 15cm.

P.S. kai kuriose vietose tas pamatukas pas mane dar kaip atramine sienele
dirba.

"Leon'"  wrote in message news:locmhi$hg6$1@trimpas.omnitel.net...

tada dar pora klausimu, kurie neduoda ramybes :)
o kaip su puta, tik i pamata ar reikia ir i polio apacia tuos 5 cm sudeti?
o del poliu armaturos, surisinejai su horizontaliai einancia armatura?
kiek armaturos i pamata deja, ta prasme dvi ar keturias "linijas"? ir kokio
plocio pamatukas

aciu :)