Tema: Re: tvoros pamatas
Autorius: S54
Data: 2014-06-26 14:19:41
jis betonuoja polius atskirai, stulpus atskirai
vienuzodziu poliniai pamatai su rostverku

"Kurmis"  wrote in message news:loc57q$94b$1@trimpas.omnitel.net...

nelabai supratasu klausimo prasmes, bet jei prikresi betono i duobe, stulpa
ten tik su didele jega ikisi. nebent tau uzteks keliolikos cm betone :).
labai sunkiai sminga stulpas per kose. gali bandyt i zvyra pasmaigyti,
suprasi i ka tai panasu.
Kurmis